ابوترابی فرد: مسئولین و جریان‌های سیاسی راه را برای انتخابات پرشور فراهم کنند-راهبرد معاصر

ابوترابی فرد: مسئولین و جریان‌های سیاسی راه را برای انتخابات پرشور فراهم کنند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اصول رهبر انقلاب در حضوص انتخابات گفت: مشارکت بالا در انتخابات کشور را از تنگاهای تحریم عبور می دهد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 02
کد خبر: ۲۲۱۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام سید حسین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت مشارکت در آن اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تحلیل درست مسائل ایران و منطقه برای فراهم آوردن زمینه یک پیروزی و حضور پرافتخار در انتخابات پیشرو با مطرح کردن اصول 4 گانه، گام های بلندی برداشتند و نقشه راه دقیقی را تبیین کردند.

 

وی افزود: امیدواریم در گام اول مسئولین محترم و در گام دوم همه جریان های سیاسی که قلبشان برای اقتدار ایران و ملت ایران می ثپد و در گام سوم احاد مردم، زمینه را برای یک پیروزی بزرگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کنند.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم در انتخابات شاهد کاهش فشارها بر روی ملت ایران، عبور تنگناهای تحریم و فراهم آوردن بستر افزایش کارایی نظام به ویژه نهاد قانوگذاری و افزایش اقتدار ملت ایران باشیم.

 

وی اضافه کرد: قطعا شورای نگهبان در فضایی که رهبری فرمودند و مصلحت امروز و آینده ایران است در زمینه انتخابات گام بر خواهد داشت./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار